نماینده پاوه و اورامانات: دولت تمام تلاش خود را برای تحقق شعارهایش کرده است
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

نعمت الله منوچهری به مناسبت هفته دولت  در گفت و گو با ایسنا منطقه کرمانشاه، با اشاره به عملکرد یکساله دولت یازدهم، گفت: دولت در بسیاری از زمینه ها از جمله بخش بهداشت و درمان و اجرای طرح تحول نظام سلامت عملکرد قابل دفاعی داشته است.


وی از برقراری آرامش نسبی در جامعه به عنوان دیگر اقدام قابل توجه دولت یاد کرد و افزود: در بخش اقتصادی نیز دولت در کنترل  تورم و گرانی عملکرد قابل توجهی داشته است.


نماینده پاوه و اورامانات یادآوری کرد: دولت در این یک سال تلاش کرد شعارهایی که داده را اجرایی کند، اما در برخی از زمینه ها مشکلات آنقدر زیاد است که دولت توان رفع کردن همه آنها را در این مدت نداشته است.


این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه اشاره ای به عملکرد دولت در حوزه سیاست خارجی نیز داشت و تصریح کرد: دولت برای حل مشکلات اقتصادی و برداشتن تحریم ها پای میز مذاکره رفت .


منوچهری با بیان اینکه دولت خوشبین تر از حد معمول به مذاکرات نگاه کرد، یادآور شد: نتیجه ای که دولت از مذاکرات گرفت به اندازه تلاشی که کرده نبوده که البته این نیز به طرف مقابل باز می گردد وناشی از ماهیت استکبار است.


وی  با بیان اینکه نقدهایی هم به عملکرد یکساله دولت وارد است، ادامه دولت: دولت در بخش ایجاد شغل و رفع بیکاری و مبارزه با اعتیاد و طلاق عملکرد ضعیفی داشته است.


این نماینده مجلس با انتقاد از برخی سیاسی کاری ها که مانع از پرداختن دولت به وظایفش می شود، اظهار کرد: اینکه باید با روی کار آمدن دولت جدید همه مسئولین تغییر کنند و از طیف خاصی باشند، روند کار دولت را کند می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com